I know that you watching.

Sha. Just nu ligger jag och skypar Johan en riktig mupp. 
 
Idag har jag, Emma och Sofia vart och gymmat. Idag har de vart en riktigt kaosdag, när vi var påväg t gymmet insåg jag att jag hade glömt mitt gymkort, skor och mina nycklar i skolan så var tvungen att åka tillbaks och hämta de. Påväg med bussen tbx t stan så var de 49 grader i bussen, så bussen var tvungen att stanna och fixa de, haha soppor. Sen åkte jag tbx och gymma.  Imorgon är de skoljoggen men först idrott, är fett tagggad t att ha idrott en heldag typ.. not.Men nu ska jag fortsätta prata med muppen! 

Kommentarer
Postat av: Johan

jag är inte mupp , bara kanske lite udda

2012-09-11 @ 21:03:15
Postat av: Johanna - i väntan på en ny lever

Åh. Gymmar du på Bellevue??? :) Fan saknar gymmet!!!

Svar: Japp jag gymmar på Bellevue! Förstår de!
myhrans.blogg.se

2012-09-12 @ 11:00:28
URL: http://johannaeliza.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0