10 faktan om mig.

1. Jag är grymt kittlig på nyckelbenen, ibland kan jag inte ens ha en tröja ligga emot utan att jag typ dör av garv. Sen om jag typ råkar slå till mig själv där(som väldigt ofta inträffar) kan jag typ sitta och garva en kvart senare. 
 
2. Jag blir väldigt arg och sur om jag inte får som jag vill av/för mina föräldrar, nu låter jag säkert som ett bortskämt litet barn men de är jag inte, har bara lite kort stubin. 
 
3. Jag får väldigtväldigt lätt kändis "crushar" därför försöker jag hålla min borta från dom, som t.ex. One direction och Justin Bieber. Men tack vare min kära kompis Emma som älskar båda de två, har jag börjat gilla Justin </3
 
4. Jag är en tidsoptimist, mitt huvud: de är chill du hinner men sen när jag kollar på klockan får jag ofta springa
 
5. Ibland är jag så dryg så att t.o.m jag själv tycker att jag är dryg.. De är väldigt jobbigt. 
 
6. Vet ni, jag skriver de här inlägget bara för att jag tror att ni tycker att de är typ kul att läsa de men jag tror helt ärligt inte att ni tycker de men, nu tänkte jag skriva YOLO men nej. 
 
7. Jag flyttar om mindre än en måndad. 
 
8. När jag blir stor ska jag bli stirdspilot, har velat de nu i typ 2år. 
 
9. Jag har funderat många gånger på att lägga ut covers på när jag sjunger och spelat gitarr men sen när man väl sitter där framför kameran så ba: nej ingen kommer ändå kolla så jag går å matar mina marsvin istället. 
 
10. Nu känner jag mig väldigt okreaktiv som gör sånt här inlägg som alla andra också gör, men ha de gott igelkott!.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Laurila

kära vän, du är min förebild haha<3

2012-09-07 @ 20:23:26
URL: http://sofialaurila.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan inte du ha en frågestund? :)

2012-09-07 @ 21:19:34
Postat av: Anonym

Vart ska du flytta?

2012-09-09 @ 07:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0